Перший етап

Комерційний відділ

Робота із замовленням, незважаючи на його тип і масштаби, починається в комерційному відділі. Його співробітники виконують розрахунок кінцевої вартості майбутніх виробів. Сума визначається з урахуванням таких параметрів:

  •   тираж;
  •   вартість матеріалів, які будуть витрачені на виготовлення;
  •   встановлені тарифи на надання послуг (верстка, друк, післядрукарська обробка);
  •   кінцевий термін здачі замовлення клієнтові.

Менеджери застосовують спеціальну комп’ютерну програму розрахунку, використовуючи загальну базу замовлень. Це дозволяє спростити роботу з типовою продукцією і зводить можливість виявлення помилок під час підрахунку до нуля.

Другий етап

Дизайн-студія

Далі замовлення потрапляє в дизайн-студію в руки креативних фахівців, які працюють над розробкою макета і створенням унікального стилю кожного виробу – від мініатюрного кишенькового календаря або візитки до солідного книжкового фоліанта. Дизайн продукції «АРТ-ПРЕС» відрізняють від інших:

  •   оригінальність;
  •   індивідуальний підхід;
  •   професійність виконання.

Кожен дизайнер, використовуючи свою фантазію, застосовуючи закони художньої майстерності, психології, володіючи інформацією про призначення продукції, створює таке її оформлення, завдяки якому вона буде виділятися серед маси аналогічних виробів.

Третій етап

Репро-центр

Щоб дизайн отримав своє 100-відсоткове втілення в добре виконаному готовому виробі, важливо правильно й максимально точно провести додрукарську підготовку. Це відповідальне завдання покладено на фахівців репро-центру, які здійснюють підготовку зображень до друку з огляду на:

  •   тип паперу і характер процесу виробництва;
  •   допуски для виконання підбору аркушів;
  •   параметри майбутньої порізки.

Для кожного виробу виконується попередня проба кольору, що дозволяє побачити, як буде виглядати результат. Виявлені неточності передачі кольору усуваються, і на виході клієнт отримує продукцію, яка не просто служить джерелом інформації, але й приносить естетичне задоволення.

Четвертий етап

Друкарський цех

Співробітники цього сектору наділені важливою місією – вдихнути життя в розроблений дизайнерами макет. Висококласна якість друку книг, журналів, брошур, візиток і т. д., визнана не тільки на всеукраїнському, а й на міжнародному ринку поліграфічної продукції – це результат застосування:

  • сучасного парку техніки для офсетного і цифрового друку, який складається з
    • HEIDELBERG Speedmaster CD 102-5+L
    • HEIDELBERG Speedmaster CD 102-4+L
    • HEIDELBERG Speedmaster SM 74-5
    • HEIDELBERG Speedmaster SM 52-4
    • HEIDELBERG S-Offset SORM 74
    • HEIDELBERG Printmaster PM 52-2
    • XEROX C75 PRESS
  • останніх досягнень у сфері комп’ютерних технологій;
  • глибоких професійних знань і багаторічного досвіду фахівців.

Кожен відбиток проходить через систему контролю якості, що гарантує запобігання помилок і мінімізацію браку.

П'ятий етап

Цех післядрукарської обробки

Саме тут народжується готовий виріб. Про те, щоб тираж міг вчасно, без мінімальних затримок, потрапити до свого замовника, піклуються професіонали, у розпорядженні яких – усе необхідне високотехнологічне обладнання для виконання післядрукарської обробки:

  • підбір аркушів (max формат – А2);
  • фальцювання (max формат – А1);
  • зшивання блоків зошитів;
  • порізки;
  • клейового з’єднання блоку та обкладинки виробу;
  • тиснення, конгрева;
  • ламінування (max формат – А1);
  • висікання (max формат – А1).

Поетапний контроль якості – невід’ємний компонент роботи над тиражем і в цьому цеху, що дозволяє повністю виключити можливість браку.