ПОВЕРНЕННЯ ТА ЗАМІНА ПРОДУКЦІЇ

Скасування замовлення до початку його виробництва

Якщо вам необхідно скасувати замовлення після оплати, зайдіть у особистий кабінет та перевірте статус замовлення. Якщо статус вашого замовлення «очікує друку», то напишіть лист із заявкою на скасування замовлення на електронну адресу [email protected]

Якщо замовлення ще не надійшло у виробництво, ми повернемо 100% оплачених коштів на банківську картку або розрахунковий рахунок, з якого надійшла оплата.

Після початку виробництва ми не зможемо повернути кошти.

Не влаштовує отримана продукція

Якщо виготовлена продукція не відповідає опису в замовленні, протягом трьох робочих днів напишіть лист із описом виявлених недоліків на електронну адресу [email protected]

Вам необхідно повернути продукцію, що вас не влаштовує, щоб ми змогли проаналізувати її та виявити причини браку.

У разі підтвердження браку ми можемо:

  • замінити повернену продукцію на відповідну з виправленням помилок;
  • повернути вартість повернутої продукції на банківську картку чи розрахунковий рахунок, з якого надійшла оплата.

Ми не можемо прийняти претензії у таких випадках:

  • розмір готового виробу відрізняється від замовленого на ±1 мм (допустима похибка порізки);
  • відтінок кольору друкованої продукції не співпадає з відображенням макета на екрані (не відкалібрований монітор);
  • немає 100% гарантії попадання в колір при повторному друку (допустима похибка 5DE);
  • допущені граматичні помилки або друкарські помилки в макеті, наданому замовником або затвердженому замовником для друку;
  • затримки з оплати з боку замовника або відсутність ідентифікації при надходженні коштів на рахунок.

Доставка бракованої продукції для аналізу сплачується замовником.

У разі затвердження браку передрукована продукція надсилається за наш рахунок.

АРТ-ПРЕСС on Facebook АРТ-ПРЕСС on Instagram АРТ-ПРЕСС on Telegram