Поліграфія для магазину ювелірних прикрас

Упаковки, пакети для ювелірних виробів

Поліграфічна продукція включає в себе безліч друкованих виробів, від рекламних і маркетингових матеріалів до офісних і пакувальних продуктів. Вона є ключовим елементом у створенні та зміцненні фірмового стилю компанії. Поліграфічна продукція не тільки візуально представляє бренд, а й створює емоційний зв'язок із клієнтами, підкреслюючи цінності й унікальність бренду.

Для ювелірного бренду «Фаїна», а також групи ювелірних магазинів «Золото України», «Silver&Silver», «Gold&Silver» та «Filligrana» поліграфічна продукція стала невід'ємною частиною маркетингової стратегії, допомагаючи створювати незабутній і впізнаваний образ брендів.

Про мережу ювелірних магазинів «Фаїна»

«Фаїна» — це мережа українських ювелірних магазинів, що спеціалізується на продажі високоякісних ювелірних виробів із золота та срібла. Представлений бренд працює на українському ринку з 1996 року. За цей час він встиг заслужити довіру і відданість тисяч клієнтів. Тільки в м. Дніпро відкрито понад 10 магазинів, а крім них в інших містах України успішно працюють такі торгові марки, як «Золото України», «Silver&Silver», «Gold&Silver» і «Filligrana», що належать цій мережі.

Асортимент усіх представлених магазинів включає каблучки, сережки, кулони, ланцюжки та багато інших прикрас, декорованих дорогоцінним камінням, таким як діаманти, сапфіри, рубіни та смарагди. Представлена мережа ювелірних магазинів славиться своїм унікальним дизайном, різноманітністю стилів і незмінно високою якістю продукції.

Початок співпраці

Наша співпраця з ювелірним магазином «Фаїна» почалася кілька років тому з простого друку бирок для ювелірних прикрас. Ця робота була дуже простою, надрукувати логотип і нарізати заготовки в розмір бирок, навіть свердлити отвір не потрібно було. Згодом завдання трохи ускладнилися.

Конкуренція на ринку ювелірних прикрас стала вищою, і з'явилася потреба в нативній рекламі. Ювелірний магазин «Фаїна» прагнув поліпшити клієнтський досвід і посилити візуальну ідентичність свого бренду. Маркетологиня бренду «Фаїна» звернулася до нас із бажанням виготовити фірмову упаковку для ювелірних виробів. Не будемо привласнювати чужі заслуги і скажемо чесно, ідея пакування не наша, друкарня Арт-Прес тільки виконала замовлення відповідно до побажань клієнта.

Процес створення поліграфічної продукції для групи магазинів ювелірних виробів

Тепер про продукцію. Нам потрібно було виготовити коробочки, конверти та пакети з картону з логотипами та у фірмових кольорах магазинів.

Завдання було таке:

  • розробити штампи для трьох видів упаковок відповідно до заданих розмірів;
  • підібрати для кожного магазину колір заливки відповідно до фірмових кольорів;
  • виконати тиснення логотипів фольгою.

Оскільки маркетологиня прийшла до нас із чітким завданням, а саме з уже узгодженими розмірами готових виробів, наявністю всіх логотипів і розумінням, які кольори мають бути, ми зайнялися технічною роботою.

Першим етапом виконання замовлення був орієнтовний розрахунок вартості. Проводився він у такий спосіб:

  1. Ми підрахували габаритні розміри розгорток майбутніх упаковок.

  2. Розклали їх на аркуші та розрахували вартість друку необхідних тиражів.

  3. Розрахували орієнтовну вартість виготовлення штампів для висікання упаковок і вартість виготовлення кліше для тиснення логотипів.

  4. Підібрали фольгу для тиснення, в нашому випадку це срібло та золото, з'ясували її вартість у постачальника і також включили до розрахунку ціни.

Узгодження попередньої вартості й оформлення замовлення пройшли успішно, і ми приступили до другого етапу, а саме до відмальовування точних контурів для висікання і тиснення. Цим зайнялися інженери-технологи нашої друкарні.

Оскільки початкові розміри для розрахунку були правильними, технологи лише внесли корективи в контури штампів і кліше. Трохи виправили лінії біговок і різів, поправили розміри заворотів. Не гаючи часу, виправлені контури вирушили до виробників кліше і штампів на остаточну перевірку. Ціна виготовлення при таких правках не змінилася.

Приступили до роботи, вже дуже сильно хотілося побачити готовий результат. До речі, в процесі підготовки шаблонів ми дійшли висновку, що такий розмір пакетів потрібен і нам. Тому, попередньо узгодивши із замовником подальше використання штампів пакетів нашою друкарнею, ми оплатили вартість їх виготовлення власним коштом. Тепер ви можете замовити друк подарункових пакетів у розмірі 100∗150∗57 мм (посилання на формат) для своєї компанії. Найвигідніші тиражі для друку:

Тираж Повнокольоровий (без плашки CMYK) Плашка (суцільна заливка CMYK)
100 шт 7894 грн 11006 грн
500 шт 15352 грн 20352 грн
1000 шт 24585 грн 31929 грн

І ось він, результат нашої роботи.

пакети для ювелірних виробів

подарункові пакети брендовані

пакування для прикрас

Три види фірмових упаковок для п'яти ювелірних магазинів. Простий, але чіпляючий дизайн привертає увагу з першої секунди. Логотипи, тиснені фольгою виглядають просто неймовірно, особливо коли на них падає світло. Ці упаковки підкреслюють фірмовий стиль і преміальність брендів. А головне в них те, що вони дарують емоції клієнтам магазинів та їхнім близьким.


Висновки

Використання фірмових пакетів, конвертів і коробок із логотипами брендів допомагають зміцнити довіру клієнтів і створити незабутнє враження від покупки. Ми запропонували рішення, які не тільки відповідали високим стандартам якості брендів, а й підкреслювали унікальність і преміальність їхніх виробів. Кожен елемент поліграфічної продукції був ретельно продуманий і виготовлений із урахуванням усіх вимог і побажань, що дало нам змогу досягти відмінного результату. Сподіваємося на продовження успішної співпраці.

АРТ-ПРЕСС on Facebook АРТ-ПРЕСС on Instagram АРТ-ПРЕСС on Telegram