Друкована реклама, чи то буклет, чи то листівка, чи то ліфлет, чи то щось інше, має привертати увагу, чітко доносити інформацію і викликати потрібний відгук у вашої аудиторії. Корисна поліграфія — це та, яка допомагає вашому бізнесу. Вона залишає ваш бренд у пам'яті клієнтів. Сьогодні ми хочемо розповісти про принципові відмінності буклетів і ліфлетів і чому одні популярніші за інші.
Ліфлет — це один із видів поліграфічної продукції, метою якої є реклама товарів, інформування про послуги компанії, підвищення впізнаваності торгової марки або залучення нових клієнтів. Являє собою аркуш паперу, складений один або кілька разів. Ліфлети ефективні, бо дають змогу донести важливу інформацію, не перевантажуючи увагу читача, завдяки лаконічному дизайну і чіткій структурі подачі тексту.
Ліфлети бувають різних форматів, їх можна скласти гармошкою, намотуванням і в інші способи. Також вони практично не обмежені в габаритах. Основний критерій для вибору їхнього розміру — це побажання клієнтів і кількість інформації, що розміщується. Вони не вимагають складного післядрукарського процесу, прості у виробництві.
Перелічимо основні види:
Перелічені вище різновиди ліфлетів є стандартними, але, як уже згадували вище, все залежить від вашої фантазії. Складати ліфлети можна в два, три, чотири або більше разів. У нас в Арт-Прес ціни на такі нестандартні ліфлети розраховуються індивідуально для кожного замовлення, а ось стандартні види можна замовити онлайн на сайті друкарні.
Щоб відповісти на це питання, потрібно розібратися, що собою являє буклет.
Буклет — це аркуш із друком із двох боків, сфальцьований один або кілька разів. У готовому вигляді є багатосторінковою продукцією завдяки структурованому поданню інформації. Буклет — це той самий ліфлет, але з іншою назвою. Жодної різниці між виробами немає, і в Україні ці терміни часто використовуються як синоніми. На сайті друкарні Арт-Прес ця продукція називається «Буклети». Назву категорії ми вибрали через поширеність терміна і для зручності клієнтів. Адже майже завжди наші замовники запитують саме друк буклетів, маючи на увазі рекламні листівки зі згинами.
Плутанина в термінах часто пов'язана з тим, що обидва являють собою друковані матеріали, складені з одного аркуша. Візуально і за призначенням вони можуть бути схожі, але відмінності пов'язані з культурними та регіональними особливостями. Різні країни і ринки можуть використовувати терміни по-своєму. Ліфлет — це більше європейська назва, тоді як буклет використовується на українському ринку поліграфічної продукції.
Для замовлення продукції в друкарні Арт-Прес вибір між ліфлетом і буклетом залежить від використання звичної вам назви. З технічного боку ця продукція ідентична. На сайті ви знайдете стандартні формати продукції, доступні для замовлення онлайн. Розрахунок вартості друку індивідуальних розмірів виконується нашими менеджерами за запитом.