Крейдований і офсетний папір — це два основні матеріали, що використовуються в поліграфії. Кожен із них має свої унікальні характеристики і підходить для виготовлення різних видів продукції. Розуміння відмінностей між ними допоможе вам вибрати матеріал, що найбільше підходить для вашого проєкту.
Крейдований папір характеризується гладкою поверхнею і білизною, яку отримують завдяки нанесенню на нього крейдяного шару і подальшій обробці на каландрі (прес із горизонтальними валами). Така обробка надає паперу підвищеної гладкості, що дає змогу друкувати яскраві, насичені кольори й отримати високу контрастність зображень. Він ідеально підходить для друку матеріалів, де важлива візуальна складова, таких як рекламні брошури, журнали та листівки.
Залежно від ступеня обробки паперу крейдований папір ділиться на два види:
Матовий — папір, виготовлений на папероробній машині без додаткової обробки. Він має незначні шорсткості, добре вбирає фарби, не має підвищеного блиску.
Глянцевий — папір, додатково оброблений на каландрі для підвищення глянцевості та ущільнення структури паперу.
Офсетний папір, на відміну від крейдованого, не проходить додаткових обробок і не покривається крейдованим шаром. Він має матову, шорстку поверхню. Друк на ньому менш яскравий порівняно з крейдованим через високе поглинання фарби. Офсетний папір часто використовується для друку текстових матеріалів, як-от книжки або бланки, де важлива читабельність тексту і відсутність відблисків.
Під час вибору між крейдованим і офсетним папером важливо враховувати мету вашого проєкту, вимоги до якості друку і бюджет. Якщо вам потрібні яскраві та привабливі зображення, то крейдований папір буде найкращим вибором. Однак, якщо важливіша читабельність тексту, офсетний папір підійде більше.
Друкарня Арт-Прес друкує продукцію на європейських паперах, які мають усі необхідні властивості для виготовлення якісної поліграфії. У нас в наявності величезний вибір офсетних і крейдованих паперів різної щільності. Це дає можливість виготовляти будь-які види поліграфічних виробів у короткі терміни та будь-якими обсягами. Детальніше ознайомитися з нашими пропозиціями та оформити замовлення на типографські послуги від Арт-Прес можна на сайті в розділі "Продукція".
Важливо зазначити, що вибір матеріалу для виготовлення тих чи інших видів продукції зумовлений вашою потребою, тому при замовленні поліграфії потрібно орієнтуватися саме на ваші побажання. Але ми, спираючись на досвід і частотність замовлень, все ж таки розділили матеріали за видами продукції та до каталогу додали ті, що найбільше підходять для кожного виробу.
Ми рекомендуємо обирати крейдований папір для друку таких видів поліграфічної продукції, як:
Здатність крейдованого паперу передавати яскраві кольори й ідеальна гладкість роблять його найкращим вибором для проєктів, де важливий візуальний вплив. Ми друкуємо на паперах щільністю від 80 г/м2 до 350 г/м2.
На офсетних паперах пропонуємо друкувати такі види продукції, як:
Головною перевагою офсетних паперів є чудове поглинання фарб, по них чудово пише ручка, ці матеріали не відблискують. Пропонуємо офсет щільністю від 80 г/м2 до 250 г/м2.
Вибір правильного паперу може суттєво вплинути як на бюджет вашого проєкту, так і на його візуальну складову. Вище ми вже писали, який папір підходить для виготовлення певних поліграфічних виробів. Ми рекомендуємо обирати стандартні матеріали, бо вони дійсно підходять для продукції та перевірені сотнями замовлень.
Але хочемо дати кілька порад як заощадити на замовленні. Отже, є кілька параметрів, які суттєво впливають на вартість виготовлення продукції.
Тираж виробів — від нього залежить, на якій друкарській машині буде проводитися друк (цифровій або офсетній) і вартість за одиницю вироба. Чим більший тираж, тим нижча вартість за одиницю.
Метод друку — оптимізація виробництва дає змогу значно знизити вартість виготовлення продукції як для друкарні, так і для безпосереднього замовника. Наприклад, в Арт-Прес використовується метод друку в збірному спуску. Він підходить для виготовлення вітальних листівок, візиток, буклетів і рекламних листівок.
Післядрукарська обробка — вартість продукції значно збільшують ламінація, висікання, бігування буклетів перед фальцюванням (обов'язкове при щільності паперу 170 г/м2 і вище), тиснення фольгою на візитках, захисний або вибірковий лак.
Щільність матеріалу — чим щільніший папір, тим вища його вартість, але це незначна різниця.
З цього можна дійти висновку, що вибір щільності паперу найменше впливає на вартість друкованої продукції. Не варто жертвувати якістю і друкувати на тонких паперах або матеріалах, які не підходять для конкретних видів продукції.
Якщо маєте сумніви щодо правильності вибору матеріалу або інших параметрів, зв'яжіться з нашими менеджерами. Вони підкажуть, як зробити якісно та вигідно.