Збірна робота - чому це вигідніше?

Друк збірних тиражів — це спосіб виготовлення друкованої продукції. Він не тільки ефективний під час друку безлічі макетів, а й приносить значні вигоди як для друкарень, так і для клієнтів. Наша друкарня Арт-Прес пропонує друк у збірній роботі на крейдованому папері щільністю 130 г/м2 або картоні щільністю 300 г/м2. Для зручності оформлення замовлень на сайті ми виділили «Збірну роботу» в окрему категорію, де ви зможете швидко оформити замовлення на стандартні позиції.

У цьому тексті ми розглянемо, чому збірна робота є кращим вибором у сфері поліграфії та які переваги вона може запропонувати.

Що таке збірна робота

Збірна робота — це метод друку, за якого головною умовою є друк на одному й тому самому матеріалі кількох макетів. Сам спосіб друку при цьому не змінюється, відрізняється тільки компонування макетів на друкованому аркуші.

о5

Основні вимоги для використання методу друку збірним тиражем.

  1. Відповідність у кількох замовленнях одного і того ж матеріалу.
  2. Кратний тираж виробів.
  3. Однакова післядрукарська обробка виробів.
  4. Відповідні терміни виробництва продукції.

Якщо описати цей процес простіше, то можна сказати, що ми сортуємо за матеріалами всі прийняті замовлення. Після компонуємо на одному аркуші замовлення з однаковими характеристиками і друкуємо ці аркуші потрібним тиражем. Далі йде післядрукарська обробка, різання в розмір і пакування готових виробів.

Слід зазначити, що збірна робота не дає змоги друкувати на будь-якому матеріалі. Найчастіше це фіксована кількість паперів, які користуються більшою популярністю. І термін виготовлення продукції становить 3-5 днів, які необхідні для збору макетів і повного заповнення друкованого аркуша.

Також важливо уточнити, що не вся продукція може друкуватися в збірній роботі. Ми не компонуємо складні вироби, які складаються з декількох деталей, наприклад пакети, календарі, блокноти. Також у збірний спуск не запускаються прості вироби, які необхідно друкувати за кольоропробою або зразком, оскільки цей метод не гарантує потрапляння в колір і допускає незначний різнотон по тиражу.

Збірний тираж може бути особливо корисним як для замовлень з невеликим тиражем, так і для замовлень з великою кількістю різних макетів. Він дає змогу знизити витрати на виробництво і зробити друк доступнішим для клієнтів.

Етапи виробництва продукції в збірній роботі

Друкарня, що спеціалізується на збірних тиражах, розділяє виробництво продукції на кілька етапів.

Перший етап — це сортування замовлень за способом виробництва. Безліч замовлень не можуть друкуватися в збірному спуску через розміри виробів або необхідність виконувати специфічну післядрукарську обробку. Наприклад, така продукція, як блокноти, не друкується в збірній роботі через свої складові. Кожна деталь блокнота (обкладинка, підкладка, блок) друкується на різних паперах, а сам блокнот налічує близько десяти післядрукарських операцій.

Другий — поділ замовлень за матеріалами. Після сортування замовлень за складністю виробництва слід відсортувати їх за матеріалами. Усе, що замовили на крейдованому папері щільністю 350 г/м2, друкуватиметься разом, а на папері щільністю 200 г/м2 піде в інше компонування.

Третім етапом є безпосереднє компонування макетів на друкованому аркуші. Усі макети із замовлень, оформлених на крейдованому папері щільністю 350 г/м2, збираються на одному друкованому аркуші, розкладаються з урахуванням полів, міток різу та замовленої кількості (щось кладуть один раз, а щось — два або більше разів залежно від запланованого накладу збірки). Цей етап визначає формат друкованого аркуша, якщо макетів багато, аркуш береться максимального розміру, наприклад А1, а якщо мало — формат аркуша зменшується.

Четвертий етап — це друк. Раніше підготовлене компонування друкується необхідним форматом і кількістю аркушів. Найчастіше кількість друкованих аркушів кратна 500, 1000, 2000 і т. д. Вона відповідає оформленим замовленням і не обмежена друкарськими машинами, але впливає на кінцеву вартість продукції.

П'ятий — післядрукарська обробка. Усе, що раніше було надруковано на аркушах, розрізають і передають у післядрукарський цех для подальшої обробки. Частина продукції після порізки готова до видачі, наприклад листівки або візитні картки, а інші вироби, наприклад бирки або буклети, для отримання статусу готовності вимагають виконання додаткових операцій.

Описані вище етапи не є непохитною істиною і можуть видозмінюватися від друкарні до друкарні. Хтось ускладнює підготовчі роботи безліччю супутніх операцій, а хтось автоматизував систему і просто не помічає 1-й, 2-й і навіть 3-й етапи.

Арт-Прес дотримується золотої середини. Нам вдалося автоматизувати кожен етап виробництва в збірній роботі настільки, що вони не забирають часу і дають змогу обробляти всі вхідні замовлення за лічені хвилини. Але автоматизація приймання не вплинула на його якість, як і раніше, перед запуском компонувальних аркушів у друк наші інженери переглядають кожен макет і, за необхідності, вносять правки.

Переваги збірних тиражів

Основна перевага збірних тиражів полягає в ціні друку.

Для клієнтів — це низька вартість продукції, яка забезпечується за рахунок поділу всіх супутніх витрат (приладки на друк і післядрукарські операції) між кількістю замовлень у збірному спуску. У нас на сайті в категорії «Збірна робота» вказані ціни на всі позиції. Ви можете сміливо оформляти замовлення через сайт, не уточнюючи ціни у менеджерів.

Для друкарні — це економія паперу завдяки 100 % заповнення друкованого аркуша і зменшення ступеня зносу друкарських машин під час використання. Кожен запуск машини зменшує її життєвий цикл, і для нас вигідніше знизити ціну на друк, але запускати одну збірку першого формату, ніж десяток окремих тиражів.

Наостанок хочеться сказати, що збірний спуск — це вигідно і просто. Якщо вам потрібна 1000 візиток — сміливо оформляйте друк у збірній роботі, при тиражі 10 000 візиток збірна робота все ще буде вигіднішою за окремий тираж.

Ми відповідально підходимо до друку збірок. За додатковий час друку ми гарантуємо низькі ціни на нього, а якість при цьому нічим не відрізняється від друкування окремим тиражем.

АРТ-ПРЕСС on Facebook АРТ-ПРЕСС on Instagram АРТ-ПРЕСС on Telegram